IFPA łączy południowoafrykański sektor świeżych produktów pod jednym dachem
W ubiegłym tygodniu, w słonecznej przerwie po mokrej zimie na Przylądku, południowoafrykańska branża świeżych produktów cieszyła się rzadkim momentem spotkania z kolegami z całego regionu, chociaż producentów było mniej niż w poprzednich latach i, jak zauważył jeden z członków publiczności, większość linii żeglugowych nie była obecna.
FreshPlaza będzie informować o prezentacjach bardziej szczegółowo w nadchodzących dniach. Zobacz

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.