Indie promują handel w walucie krajowej
Indie podejmują kroki w celu promowania używania własnej waluty w handlu międzynarodowym. Jest to część nacisku na zwiększenie eksportu w krajach, które zmagają się z brakiem dolarów lub które są dotknięte przez zachodnie sankcje. Eksperci ds. handlu twierdzą, że ruchy mające na celu promowanie rupii indyjskiej jako alternatywy dla dolara i walut takich jak euro nabrały rozpędu po zachodnich sankcjach
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.