Inteligentny projekt opakowania z Norwegii pozwala na obniżenie kosztów i zmniejszenie emisji
Kształt kubków, niezależnie od tego, czy są wypełnione jagodami, owocami czy sałatką, może obniżyć poważne koszty związane z transportem i logistyką, przechowywaniem i chłodzeniem, pakowaniem oraz emisją gazów cieplarnianych.
Zarządzający firmą Q-Bic, Stian Valentin Knutsen i Bjørn Sloreby
Stwórcy pomysłu i konstruktorzy stojący za norweską firmą Q-Bic®, twierdzą, że branża spożywcza produkuje i transportuje
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.