Intermarché zakończy całą operację franczyzową w Belgii
Wywiad: Matt Birch o brytyjskich planach Amazon Fresh
Minęło dwa i pół roku odkąd Amazon Fresh uruchomił swój pierwszy sklep w Wielkiej Brytanii i siedem lat od debiutu online. Pomimo tego, że tradycyjne sklepy spożywcze trzęsą się na myśl o tym, że internetowy gigant wkroczy na rynek spożywczy, Amazon Fresh nie wywarł jeszcze wpływu na szeroką skalę. Jednakże, Matt Birch - właściciel

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.