Jak hodowcy i spedytorzy mogą wykorzystać "Friendsgiving"?
Czy "Friendsgiving" staje się nową świąteczną okazją dla producentów i spedytorów? Oczywiście, mówi Anne-Marie Roerink z 210 Analytics, LLC.
Choć koncepcja gromadzenia przyjaciół przy stole w Święto Dziękczynienia może być potencjalnie powiązana z pomysłem przedstawionym w serialach takich jak Przyjaciele, istnieją inne czynniki stojące za tym pomysłem. W rzeczywistości wydarzenie to

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.