Jak można przekonać młodych ludzi do cykorii?
Cykoria traci na popularności. Coraz mniej osób, zwłaszcza młodego pokolenia, spożywa to warzywo - tym bardziej należy podjąć działania. Kilka holenderskich firm produkujących cykorię, w tym Reijnpack, łączy siły, aby cykoria częściej gościła na talerzach konsumentów.
"Czas czekania na to, co się wydarzy, dobiegł końca", zaczyna Martine Lisseveld-Reijngoudt z cykorii
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.