Jak prezentowane są świeże produkty w amerykańskich sklepach?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak wygląda dział świeżych produktów w amerykańskich supermarketach? Jak go sobie wyobrażasz: mały, duży, nieistniejący lub zastąpiony produktami mrożonymi? I jakie są te produkty, wysokiej czy niskiej jakości? A co z cenami? Czy Stany Zjednoczone mogą być nowym rynkiem zbytu dla włoskich przedsiębiorców?
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię zdjęć
Świeżość, wysoka jakość, silna pozycja
Skuteczność i bezpieczeństwo.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.