Jak rosnące koszty nakładów i konsolidacja branży są ze sobą powiązane
W 2023 r. trudno było przeoczyć konsolidację firm w branży świeżych produktów i może to być rozwój branży, który będzie kontynuowany w 2024 roku.
Na początek słowo o tym, dlaczego w każdej branży dochodzi do konsolidacji. "Firmy działają w oparciu o warunki rynkowe, potrzeby i popyt. Większe przedsiębiorstwa są również oportunistyczne, więc konsolidacja zawsze będzie częścią tego procesu.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.