"Jako mniejsza spółdzielnia możemy być fajną alternatywą dla niezdecydowanych plantatorów"
W Belgii jest obecnie wiele hałasu w związku z nadchodzącą fuzją BelOrta / Belgische Fruitveiling (BFV). Wielkie spółdzielnie wydają się być coraz większe. Ale w cieniu tych wielkich spółdzielni, New Green CVBA chce być alternatywą dla niezdecydowanych plantatorów. "Myślę, że możemy być dużą wartością dodaną dla plantatorów, którzy woleliby nie być numerem. Jest tu miejsce dla każdego", zaczyna
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.