Jedna na pięć firm członkowskich odnotowała straty w 2022 r.
Już drugi rok z rzędu firma Gartenbau-Versicherung musiała zmierzyć się z rokiem szkodowym, który był znacznie powyżej średniej. Ponad 50 milionów euro zostało wypłacone członkom stowarzyszenia ubezpieczeniowego lub w mniejszym stopniu jeszcze zostanie wypłacone. Wynika to z faktu, że brak materiałów i handlowców nadal powoduje opóźnienia. Wskaźnik szkodowości w działalności bezpośredniej wyniósł 69%. Co piąty
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.