Jeśli chodzi o frytki, pokolenie Z wybiera McDonald's
Według najnowszych danych CivicScience, walka o pierwsze miejsce w wyścigu o najbardziej cenione frytki w fast foodach nie jest szczególnie wyrównana: McDonald's jest zdecydowanym zwycięzcą z 50% głosów wśród dorosłych, którzy jedzą fast foody.
Żadna inna sieć nie zdobyła więcej niż 15% poparcia, z Wendy's (15%) i Chick-fil-A (14%) odpowiednio na drugim i trzecim miejscu. Zapisz

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.