"Jeśli sprzedaż ekologicznych jabłek nie wzrośnie, nigdy nie uda nam się sprzedać naszych Jonagoldów"
W miarę upływu nowego roku sytuacja na belgijskim rynku ekologicznych owoców wierzchołkowych nie różni się zbytnio od tego, jak sprawy mają się w przypadku upraw konwencjonalnych. "Jabłka zmagają się z problemami. To nie jest wiadomość dla wielu, ale od stycznia 2023 roku sprzedaż jest o około 30% niższa niż w zeszłym roku mniej więcej o tej porze. Na początku sezonu było to 60%, więc jest to lekka poprawa. Ale nie jest to powód do
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.