"Jesteśmy ofiarami przepisów dotyczących niezdrowych napojów gazowanych".
"Den Haag, wij sappen er niks meer van". Ta gra słów, oznaczająca "to całkowicie niezrozumiałe", jest skierowana do holenderskiego rządu. Pod tym hasłem sześciu producentów soków przecierowych prowadzi kampanię przeciwko planowanej na 1 stycznia 2024 r. podwyżce podatku konsumpcyjnego.
Oznacza to, że od tego czasu producenci nie będą płacić 0,09 euro, ale 0,26 euro podatku za litr soku. Uważają to za niesprawiedliwe

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.