"Jesteśmy podekscytowani naszymi holistycznymi badaniami konsumenckimi przeprowadzonymi w 2022 roku"
Na Fruit Logistica, Fyffes skupi się na Win Together, jednej z czterech wartości firmy, aby podkreślić inwestycje firmy w zrównoważony rozwój i postępy w zakresie praw człowieka na własnych farmach, jak również u swoich dostawców. Ponadto, Fyffes będzie podkreślał swoją koncentrację na dostarczaniu programów zaangażowania opartych na wiedzy, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb detalistów. Poprzez swoje
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.