"Jesteśmy spokojni o kampanię ogórkową w 2023 roku"
W ubiegłym roku wielu producentów ogórków stanęło przed dużą niepewnością co do powodzenia sezonu 2022, ale ogórki zyskują na popularności we Francji. "Ceny ogórków pod koniec poprzedniej kampanii wzrosły o ponad 30%. Dzięki cenom, które pozostawały wysokie przez całą kampanię, plantatorzy byli w stanie zrekompensować wzrost kosztów produkcji.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.