Jumbo: "Nie odchodzi, ale rozwija się w Belgii"
Belgia: Jumbo: "Nie odchodzi, ale rozwija się w Belgii"
Holenderska sieć supermarketów Jumbo miała wolniejszy start w Belgii niż oczekiwano, ale nie jest to oznaka wycofywania się z tego kraju. Ogólne plany zostały raczej nieco spowolnione do pięćdziesięciu belgijskich sklepów do 2025 roku.
Jumbo wyobrażało sobie swoją belgijską ekspansję zupełnie inaczej, dyrektorzy generalni Ton van Veen i Peter Isaac musieli

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.