Kampania marketingowa tasmańskich czereśni uprawianych na Tajwanie znów działa.
Po bardzo udanej kampanii promocyjnej 2021-22, Fruit Growers Tasmania prowadzi drugą kampanię marketingową na Tajwanie dla tasmańskich czereśni. W ubiegłym sezonie cyfrowa kampania marketingowa osiągnęła ponad 3,2 miliona wyświetleń reklam wideo na Facebooku i You Tube, a także 8 500 zaangażowań i ponad 100 followersów na Facebooku w krótkim, czterotygodniowym okresie kampanii. Ten sukces
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.