Kampania Sando Clementine kończy się większą produkcją i lepszymi cenami
Kampania klementynek Sando kończy się w tym tygodniu w głównych obszarach produkcyjnych Hiszpanii z nieco większymi ilościami ze względu na wejście do produkcji nowych plantacji i z wyższymi cenami niż w zeszłym roku. Chroniona odmiana z Nules, Castellón, nadal zyskuje na popularności wśród walenckich rolników i oczekuje się, że zacznie być sadzona na półkuli południowej w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.