Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Kampania Yes Peas okazuje się opłacalna, ponieważ popyt w Wielkiej Brytanii wzrósł o 20%.

2023-07-03 00:00
Źródło: Freshplaza.com

Nowe dane ujawniają, że liczba wyszukiwań "mrożonego groszku" w Wielkiej Brytanii wzrosła o 20% w ciągu ostatnich 12 miesięcy, z ponad 2000 wyszukiwań tylko w ostatnim miesiącu. Oczywiście, Wielki Brytyjski Tydzień Groszku powraca w dniach 3-9 lipca. Kampania branżowa "Yes Peas!", poświęcona mrożonemu groszkowi, twierdzi, że Brytyjczycy coraz częściej robią zakupy w Aldi i Lidlu, a nie w Morrisons, ponieważ

>

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem