Kavall został przejęty przez swojego konkurenta
UK: Sainsbury's kontynuuje ekspansję convenience, uruchamiając nowy sklep w Merseyside
Na początku tego miesiąca Sainsbury's ogłosił, że jego sklepy convenience po raz pierwszy osiągnęły sprzedaż na poziomie 3 mld funtów, przy czym 12% więcej klientów robiło zakupy w sklepach Sainsbury's Locals niż w poprzednim roku, a detalista kontynuuje rollout convenience, otwierając swój sklep Maghull Central
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.