"Kilka lat temu papaje rzadko można było znaleźć w holenderskich supermarketach".
Zeszłego lata Carlos Henrique Ferreira i Ricardo Mendes założyli Trust Green Trading. Ricardo twierdzi, że ta raczkująca holenderska firma ma wyróżniający się produkt w postaci egzotycznych produktów. Plany i cele Trust Green na 2024 r. to rozszerzenie działalności poprzez nawiązanie solidnych partnerstw biznesowych, które umożliwią większą obecność na rynku, regularniejsze dodawanie do asortymentu, z bezpośrednim importem.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.