"Komplementarność musi przeważać nad konkurencją"
Ataki na marokańskie ciężarówki ze świeżymi produktami w Hiszpanii i Francji zdradzają poważne nieporozumienie między profesjonalistami z obu wybrzeży, a także niepokój, którego nie można ignorować i któremu należy zaradzić, deklaruje Mostapha Mohattan, dyrektor generalny Fructimoor.
Eksporter mówi: "Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nasi europejscy koledzy przechodzą przez trudny okres i chcemy zwrócić uwagę na to, co dzieje się w Europie.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.