Konsumenci nie są skłonni płacić więcej za zrównoważony rozwój
Przemawiając w zeszłym tygodniu na konferencji Hort Connection, Ben Hoodless, tymczasowy dyrektor generalny IFPA ANZ, przedstawił kilka spostrzeżeń na temat raportu State of the Industry Future Trends Report.
Powiedział, że największymi obawami konsumentów są rosnące koszty, 48% spodziewa się pogorszenia sytuacji gospodarczej w ciągu najbliższych 6 miesięcy, podczas gdy 73% spodziewa się wzrostu kosztów utrzymania.
Zrównoważony rozwój jest głównym czynnikiem

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.