Konsumenci świadomi cen napędzają zmiany w ofercie zrównoważonych opakowań
Spowolnienie gospodarek na całym świecie powoduje, że konsumenci są bardziej ostrożni w swoich wydatkach. W segmencie produktów świeżych spada popyt na produkty o wysokiej wartości. Czy to spowolnienie ma wpływ na popyt na opakowania? "Nadal obserwujemy duży popyt na nasze zrównoważone rozwiązania opakowaniowe" - mówi Shannon Boase z CKF/Earthcycle.
"Jednak popyt
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.