Konsumenci w UE oszczędzają na żywności i kupują mniej produktów ekologicznych w 2022 r.
Pandemia COVID-19 zwiększyła sprzedaż żywności ekologicznej w UE, umożliwiając jej wyprzedzenie rynku amerykańskiego w 2021 roku. Jednak spirala inflacji w połączeniu z wysokimi cenami żywności i energii prawdopodobnie zmniejszy sprzedaż żywności ekologicznej na większości rynków UE w 2022 roku. Mimo to nadal istnieją dobre perspektywy dla eksportu amerykańskich produktów ekologicznych do UE. Targi takie jak BioFach, największe na świecie
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.