Konsumpcja świeżych produktów pozostaje pod presją w Europie
Perspektywy konsumpcji świeżych owoców i warzyw pozostają pod presją w Unii Europejskiej. Takie są wnioski z najnowszych trendów konsumpcyjnych omawianych we Freshfel Europe poprzez przegląd trendów w państwach członkowskich, obejmujących 75% populacji UE. Pomimo bardzo pozytywnego tempa wzrostu konsumpcji, wiele barier poważnie wpływa na przejście do
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.