Kryzys na Morzu Czerwonym zakłóca egipską kampanię cytrusową
Egipski sezon cytrusowy przebiegał w stałym tempie, przy spokojnej konkurencji, aż do nadejścia "kryzysu Kanału Sueskiego". Zakłócenia logistyczne niepokoją eksporterów, szczególnie tych koncentrujących się na rynkach pozaeuropejskich, i powodują wzrost cen. Abdullah Elrehiewy, dyrektor generalny Royal Foods, komentuje sytuację.
"Tradycyjnie eksportujemy do Europy i Rosji,
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.