Kuehne+Nagel raportuje bardzo dobre wyniki za rok 2022
Kuehne+Nagel zamknęło rok finansowy 2022 wyjątkowo mocnym wynikiem. Obroty netto Grupy wzrosły o 20% do 39,4 mld CHF, EBIT o 28% do 3,8 mld CHF, a zysk netto o 30% do 2,8 mld CHF. Wskaźnik konwersji, który opisuje stosunek EBIT do zysku brutto Grupy, wyniósł 33,9%. Do sukcesu firmy przyczyniły się znacząco wszystkie jednostki biznesowe. Ze względu na
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.