Kupujący Dino wezmą udział w międzynarodowych spotkaniach B2B z firmami produkcyjnymi
Dino, konkurent numer jeden dla Biedronki w Polsce i najszybciej rozwijający się detalista spożywczy pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży, weźmie udział w wydarzeniu Fresh Food Leader "Międzynarodowe spotkania B2B z detalistami", które odbędzie się w Bergamo 25 stycznia 2024 roku. Jest to jednodniowe wydarzenie polegające na bezpośrednich spotkaniach biznesowych między hodowcami i producentami

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.