LC Packaging podpisuje zobowiązanie Komisji Europejskiej do zrównoważonej konsumpcji
Prezes LC Packaging Lucas Lammers podpisał w imieniu firmy zobowiązanie Komisji Europejskiej dotyczące zrównoważonej konsumpcji podczas Szczytu Konsumenckiego w Brukseli, w Belgii, we wtorek 28 marca 2023 r. Przyjmując dobrowolne zobowiązanie, LC Packaging zobowiązuje się do wspierania zrównoważonej konsumpcji, wykraczającej poza to, co jest wymagane przez prawo. Inicjatywa jest częścią Nowej Agendy Konsumenckiej, mającej na celu wzmocnienie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.