"Libańskie pochodzenie pozostaje stosunkowo nieodkryte i zasługuje na większą widoczność".
Libańska delegacja eksporterów różnych świeżych produktów będzie wystawiać się na targach Fruit Logistica w Berlinie, w pawilonie libańskim utworzonym w tym celu. Według Walida Gaddasa, dyrektora generalnego Stecia International, jest to już drugi pawilon na tej wystawie i jest to kluczowe wydarzenie dla obrony libańskiego pochodzenia i zwiększenia eksportu tego kraju.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.