Lidl wspiera rozwój i sukces irlandzkich produktów na całym świecie
UK: Lidl najtańszym supermarketem, podczas gdy konkurencyjne programy "lojalnościowe" okazują się nawet o 9,50 funta droższe w tygodniowym koszyku
Lidl po raz kolejny został uznany za najtańszy supermarket w "Super Grocer 33" The Grocer, pokonując wszystkie główne supermarkety, w tym Aldi. Lidl zaoferował najtańszą cenę za 31 produktów - i wyłącznie najniższą cenę za dwa produkty w całym asortymencie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.