Lufthansa świętuje kamień milowy nowej technologii śledzenia temperatury ładunku
Nowe osiągnięcia technologiczne sprawiły, że logistyka świeżych produktów w branży cargo lotniczego znacznie się rozwinęła w ostatnich latach. Teraz korzysta z nich Lufthansa Cargo, której udało się ostatnio osiągnąć nowy kamień milowy w monitorowaniu i zapewnianiu optymalnego transportu świeżych produktów.
Towary łatwo psujące się mają ograniczony okres przydatności do spożycia i wnoszą specyficzny
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.