Maersk czarteruje więcej tonażu, aby dogonić MSC
Maersk Line aktywnie czarterował statki w ciągu ostatnich dwóch tygodni, ponieważ duńska firma stara się wypełnić lukę w stosunku do swojego rywala Mediterranean Shipping Company (MSC), który wyparł tego pierwszego na szczycie rankingu linii żeglugowych w zeszłym roku. Maersk zaangażował się w co najmniej sześć statków w ciągu ostatnich dwóch tygodni, ponieważ stawki czarterowe nadal spadały w szybkim tempie.
Linerlytica zauważyła, że

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.