Małe owoce cytrusowe napędzają sprzedaż
"To dobra kampania dla owoców cytrusowych z dobrymi ocenami i stałą konsumpcją. Co więcej, temperatury spadły, a jak wiadomo, konsumenci wolą mieć pomarańcze, gdy jest chłodniej. Zmiany temperatury sprzyjają pigmentacji, co wyróżnia nasze pomarańcze Tarocco di Francofonte" - informuje Giuseppe Guagliardi, kierownik sprzedaży w Le arance del nonno Pippo.
"Na poziomie handlowym mamy kilka trudności ze sprzedażą większych owoców z powodu kryzysu na rynkach hurtowych, co oznacza, że transakcje spadły do minimalnego poziomu. Produktów średniej wielkości brakuje w dużej sieci handlowej, ponieważ jest na nie bardzo duży popyt na rynku włoskim i zagranicznym."

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.