"Mamy teraz spokój ducha, ponieważ możemy odpowiedzieć na każde żądanie klienta".
Jakie są główne motywacje hodowców i pakowaczy, którzy rozważają wdrożenie technologii sortowania i klasyfikacji? Często cele i wyzwania są podobne: zwiększenie wydajności i zapewnienie stałej jakości przy jednoczesnym zmniejszeniu zależności i kosztów związanych z pracą ręczną. Jednak, jak zobaczysz w poniższym artykule, główną motywacją do inwestowania w technologię sortowania

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.