"Mamy to szczęście, że jesteśmy w rosnącym segmencie rynku"
"Wzrost sprzedaży był naprawdę silny w ciągu ostatnich kilku lat" - mówi Philip Symons, dyrektor ds. sprzedaży na Europę w North Bay Europe o rosnącej działalności holenderskiej filii North Bay w Rotterdamie. "Już wcześniej mieliśmy bardzo dobry, silny biznes, ale założenie North Bay Europe BV i biura w Rotterdamie oznaczało, że byliśmy w stanie wykorzystać o wiele więcej
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.