Marokańscy eksporterzy nie mogą uczestniczyć w targach w Europie z powodu "kryzysu wizowego"
"Kryzys wizowy" nadal stanowi poważną przeszkodę dla obywateli Maroka pragnących podróżować do Europy. Kilka miesięcy temu międzykontynentalni przewoźnicy drogowi skarżyli się na trudności z uzyskaniem wiz dla kierowców ciężarówek, co utrudniało eksport produktów rolnych. Dziś kryzys objawia się w innej formie, ponieważ marokańscy menedżerowie nie są w stanie umówić się na spotkanie w celu złożenia wniosku wizowego.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.