Matka Natura wyciera podłogę inflacją
Tim O'Malley, dyrektor generalny Worldwide Produce Group, komentuje obecne braki w branży produktów świeżych:
Tim O'Malley, Worldwide Produce Group MD
"Właśnie wróciłem z Berlina. Mogliście pomyśleć, że rozmowa o programie będzie dotyczyła wyłącznie inflacji. Nie. Chodziło o pogodę. Chroniczny niedobór świeżych produktów i wyjątkowo wysokie plamy
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.