Mercadona nabywa 220.000 ton hiszpańskich cytrusów
Mercadona, wiodąca hiszpańska sieć supermarketów, rozpoczyna kampanię cytrusową 2023/24 z prognozą zakupu 220 000 ton. Liczba ta stanowi 10% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (kiedy to zakupiono 196 000 ton).
W czasie kryzysu w sektorze rolnym, w którym produkcja spadła, a pole zostało porzucone z powodu braku rentowności, firma Juana Roiga
Zaangażowała się w kampanię skupu cytrusów w 2023/24 roku.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.