Metodologia PEF: Uwierzytelnianie zmieniające zasady gry dla oświadczeń o ekologicznych produktach
Przejście na bardziej zrównoważony świat zależy w dużej mierze od dokonywania przez konsumentów świadomych wyborów w oparciu o wiarygodne twierdzenia dotyczące ekologii. Jednak powszechność greenwashingu, w którym produkty fałszywie przedstawiają odpowiedzialność za środowisko bez uzasadnionych dowodów, tworzy oszałamiający labirynt zwodniczych twierdzeń dla konsumentów.
W obecnym krajobrazie pojawiających się zielonych oświadczeń,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.