Międzynarodowe spotkania B2B z dużymi nabywcami detalicznymi: ponad 250 spotkań
Druga edycja wydarzenia Fresh Food Leader w Bergamo "Międzynarodowe spotkania biznesowe z nabywcami dużych detalistów" została zakończona.
W porównaniu z zeszłoroczną edycją, w wydarzeniu wzięło udział więcej detalistów i producentów, potwierdzając znaczenie wydarzenia na scenie krajowej i międzynarodowej.
"Świetne wydarzenie, doskonała organizacja

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.