Międzynarodowy spedytor rozszerza swoją obecność na nowych rynkach
Po kilku latach konsolidacji na swoich tradycyjnych rynkach, Camposol poświęca się otwieraniu nowych rynków, głównie w Ameryce Łacińskiej, w celu strategicznej dywersyfikacji.
Spółka wznawia dostawy na rynki, na których wcześniej utrzymywała kontakty handlowe, takie jak Brazylia, Chile i Kostaryka. Rozwija również nowe rynki, takie jak Kolumbia, Meksyk i Urugwaj.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.