Mieszkańcy RPA zaciskają pasa, aby pozwolić sobie na podstawowe produkty
W nowym roku popyt konsumentów w RPA na świeże produkty był znacznie niższy, donosi ekonomista rolny, co wywierało presję na ceny.
Puste półki ze świeżymi produktami po Bożym Narodzeniu: widok, do którego południowoafrykańscy konsumenci nie są przyzwyczajeni
W swoim cotygodniowym raporcie dr Johnny van der Merwe odniósł się do "rozlewu krwi" wśród cen świeżych produktów.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.