"Mimo inflacji zawsze znajdą się klienci szukający dużych marek"
Dostępność cytrusów podczas tej kampanii była niższa niż zwykle, zwłaszcza w jej drugiej części. Klimat był niekorzystny, a susza na różnych etapach cyklu produkcyjnego miała wpływ na uprawy.
"To jest złożona kampania cytrusowa. Musimy zarządzać potrzebami pola, chronić interesy producentów i radzić sobie z wysokimi kosztami
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.