Monitorowanie temperatury w łańcuchu chłodniczym maksymalizuje okres przydatności do spożycia i ogranicza marnotrawstwo żywności.
Świeże produkty podróżują po całym świecie, aby dotrzeć do konsumenta końcowego, a w niektórych przypadkach produkt spędza trzy tygodnie lub dłużej w tranzycie, zanim dotrze do miejsca przeznaczenia. Podczas procesu tranzytu różne czynniki determinują jakość produktów po ich przybyciu. Ostatecznie liczy się jakość wizualna i bezpieczeństwo.
Aby umożliwić monitorowanie produktów na całej trasie,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.