Monitorowanie zapasów za pomocą sztucznej inteligencji może doprowadzić do spadku rabatów na żółte naklejki
Europejskie supermarkety coraz częściej wykorzystują sztuczną inteligencję do monitorowania poziomu zapasów i dat przydatności do spożycia. Zautomatyzowane systemy będą dostosowywać ceny na cyfrowych etykietach w miarę zbliżania się terminu ważności produktów; proces ten może oznaczać mniejsze poleganie na dobrze znanych żółtych naklejkach. W tym celu sklepy na całym świecie korzystają obecnie z inteligentnych metek cenowych. Etykiety te dynamicznie dostosowują ceny w oparciu o ryzyko wygaśnięcia niesprzedanych produktów.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.