"Możemy zarządzać całą częścią biurokratyczną, logistyczną i handlową w imieniu klientów".
Brexit może wydawać się przestarzałym tematem, ale nowe zasady dotyczące międzynarodowego handlu świeżymi produktami, do których doprowadził, mają znaczące skutki. Chęć ekspansji zagranicznej wielu włoskich firm, zwłaszcza średnich i małych, często zderza się z pozaunijnymi wyzwaniami celnymi. NTB specjalizuje się w szkoleniach i informacjach mających na celu poprawę kultury biznesowej właśnie w zakresie praktyk celnych.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.