Murcja umacnia swoją pozycję lidera w produkcji i eksporcie Bimi w UE i Wielkiej Brytanii
Z okazji nowej kampanii Bimi, wieś Murcia powitała wizytę influencerów, osobowości medialnych i dziennikarzy z całej Hiszpanii. "Naszym celem jest uczynienie niewidzialnego widzialnym; aby media, które są tu dzisiaj, pomogły konsumentom dowiedzieć się wszystkiego, co kryje się za łodygą bimi, aby poznali wszystkie procesy i ludzi zaangażowanych od nasiona do dania. To jest właśnie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.