"Na rynku o wąskich marżach, jak w przypadku produktów świeżych, płatności w lokalnej walucie mogą stanowić różnicę"
Czy to importując borówki z Peru, awokado z Meksyku czy truskawki z Egiptu; Jerome de Graaf ze StoneX widzi, że transakcje finansowe nadal bardzo często są opłacane w "głównych" walutach, takich jak euro i dolar. "Wtedy myślisz, że zrobiłeś dobry interes, ale pieniądze zostają na linii ze względu na koszty przeliczenia, ponieważ jesteś całkowicie zdany na łaskę kaprysów lokalnego
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.